zaterdag 8 januari 2011

Sarah ♥ Zahia

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van mijn favoriete kralenwinkel indestad en omstreken. Of ik misschien eens wilde komen vertellen over mijn juweeltjes voor 'klant in de kijker', een onderdeel van hun website. Een 'fotoshoot' en een gezellige babbel later kunnen jullie nu het resultaat zien op de website van Zahia.

Ik kan jullie absoluut aanraden om ook de rest van de website eens te gaan bekijken en bij uitbreiding ook eens naar de winkel(s) zelf te gaan. Ik zei het al eerder:"Zelfs wanneer je niet in kralen geïnteresseerd bent zou je eigenlijk moeten binnenspringen in hun mooie pand, gewoon om te genieten van alle kleuren en vormen die daar -nogal letterlijk- liggen te blinken."


Tot slot ook nog een welkom aan zij die hier via 'klant in de kijker' beland zijn. Blijf vooral lezen, want de nieuwe veelbelovende Zahia-workshop Glasfusing staat zéér binnenkort op het programma en dan volgt hier uiteraard een uitgebreid verslag!

1 opmerking:

mama zei

en "ons ma" weeral tevreden ...
misschien kunnen we eens samenwerken ... jij de parels, ik het zilver ????