maandag 26 oktober 2009

Vrolijks van de google reader

+ Lang geleden in mijn google reader, afdeling: 'latest movie trailers' maar zaterdag pas 'in het écht gezien': Julie & Julia. Loved it! Nuja, dat was geen verrassing, de film gaat over bloggen en eten en toen ik de trailer zag was ik al overtuigd bij de volgende 5 zinnen:

Julia Child: Shouldn't I find something to do?
Haar man: What is it that you really like to do?
Julia Child: Eat. And I am so good at it.
I am growing in front of you!

+ Deze moeder/dochter-relatie-borduursels zijn zo belachelijk mooi, helaas iets te duur voor mijne portemonnee... Sorry Mams, het zal bij kijken blijven!

+ Verder ben ik ook totaal verliefd op deze kalender. Hoewel iets meer binnen het budget (+-25 euro, verzending inclusief, en de kans op €10 meer indien gecontroleerd door de douane), twijfel ik nog een klein beetje.

+ Een boek volledig gemaakt uit stof. Had ik jullie al gezegd dat ik graag 48 uur in een dag wilde (waarvan uiteraard maar 8 te verspelen aan (school)werk!), zodat ik eindelijk eens deftig kon leren naaimachine naaien...

+ En als dat laatste lukt kan ik ook deze mooie naald en draad-schetsen maken.

Afgelopen week sorteerde ik -na verscheidene weken van totale chaos- mijn stempel, papier, haak, brei, juweel, fimo, naai-gerei in bakken van de IKEA.
Goed begonnen is half gewonnen, heet dat dan...


1 opmerking:

mams zei

Seg, da moeder-dochter ding is idd héél mooi, maar dat kunnen wij ook zene!
en diene kalender, knipoogt maar eens naar de bomma ... geen invoerrechten te betalen ...
we moeten alleen tijd kopen en dat is reuze-kostelijk !
kusje
Mams xxx