zondag 25 oktober 2009

Eigen bomma eerst!

Een hele tijd geleden, nog voor ik zelf begon te bloggen, begon ik met het lezen van de blogs van Sarah en Mme ZsaZsa. Ze blijven tot nu, zo'n dikke twee jaar later, diegene die ik het eerst en met het meeste plezier lees.

Toen Sarah een hele tijd geleden een oproep deed voor haar eindwerk toegepaste grafiek, wist ik dat ik ook eens -eindelijk, na zo lang stilzwijgend meelezen- moest reageren.
Haar eindwerk gaat immers over bommaatjes. En het toeval wil dat ik daar nu twee prachtexemplaren van heb. Ik koos
er eentje uit en nomineerde haar:

Kleine samenvatting, mijn bomma is geweldig omdat: *ze een heel mooi liefdesverhaal kan vertellen *ze creatief is *ik vanmiddag nog ergens las dat grootouders de zaadjes zijn die een kind helpen groeien en ze mij (en ook mijn zus) zéker mee heeft gemaakt tot de jonge vrouwen die we nu zijn


Zo kwam het dat ik gisteren met 'de andere Sarah' afzakte naar het verre Limburg voor een meet&greet met mijn bomma. En, als het eerste tipje van de sluier al veelbelovend was:


Bomma-stempels door sarahzegthallo

dan kan ik nu officieel niet meer wachten om te zien wat ze doet met de verhaaltjes over/van mijn eigen bomma en de andere bomma's die ze nog zal bezoeken.

Maar als ik echt eerlijk ben, toch vooral die van mijn eigen bomma.


Meer Bomma? op flickr of op haar facebook fanpagina
Meet&greets aanvragen kan natuurlijk ook...

Geen opmerkingen: