maandag 5 oktober 2009

Dieselmotor.

Wat doe je aan het begin van een thesisjaar als je nog niet helemaal goed in gang bent?


Lachen met Muji zijn onnozele houdingen.


In bad gaan met Floris.


Vasthouden aan het laatste restje zomer met mozzarella-tomaat-pesto-salade en


Muji die vervelende muggen vangt.


Maar tegelijkertijd ook de herfst verwelkomen met gegratineerde ajuinsoep en gepofte kastanjes.

De stad in trekken en schone stempels vinden voor geen geld!
Terwijl ik dan toch in de stad was: stempelrubber kopen en daarna zelf stempels maken.


Op de markt knopen kopen voor een 0,5euro per kaart
en jammer(?) genoeg kan dit lijstje nog véél langer.

Misschien probeer ik binnenkort ook maar eens
de
pyjama-truc van Janina Modaal... Gelieve niet onverwacht aan mijn deur te bellen, ik zit in pyjama moeilijke teksten te lezen.

2 opmerkingen:

mama zei

ik heb nog wel nen "niet aan te ziene pyama" verplichte kleding voor volgende maanden, je katten kom ik halen, eten wordt geleverd door food and beverage mama, je wordt opgesloten in je kamertje en strenge Mic heeft de sleutel in bewaring !
alleen op bepaalde momenten is internet toegelaten...
maak er nu eens eindelijk werk van !!

sarah zei

Komt in orde, ik heb hier immers ook nog een paar pyjama's waarin ik zeker niet naar buiten kom!