dinsdag 14 september 2010

25@25: Minimum 3 give-aways

In de reeks opdrachten tijdens mijn 26e levensjaar
blijven bloggen en minimum 3 give-aways.
Bij deze is give-away nummer één een feit. Hoera! 
---

Een tijdje geleden las ik bij Karen dat er een benefiet gehouden zou worden voor een klein ziek meisje. Heel erg toevallig bleek de tante van het meisje een ex-collega en de andere tante het liefje van iemand die in het middelbaar in mijn jaar en vriendenkring zat. Het feit dat ik de familie ken en ook al té dikwijls het kankerbeest ontmoette in mijn eigen familie maakte dat ik dus niet kon achterblijven toen ik hun oproep las om handgemaakte spulletjes te maken! Ik trommelde mijn familie op en samen besloten we te helpen.

Ik geef dus helaas niets weg aan jullie maar wél aan de familie van Ada Liora. Ik vond mijn centjes véél beter geïnvesteerd bij die kleine pruts en aangezien er voor jullie vóór april nog zeker 2 give-aways aankomen was enig protest van jullie kant alleen daarom al onterecht. 

Bij deze doe ik dus wél een warme oproep om op 3 oktober naar Edegem af te zakken en daar een gezellige middag door te brengen. Je kan er een rasechte "sarahindestad goes kindercollectie" op de kop tikken en veel centjes super-verantwoord uitgeven aan eten, drinken en de andere geplande activiteiten!


Hier alvast een sneak peek van wat ik weggeef en wat dus op 3 oktober verkocht zal worden 
ten voordele van 
Ada Liora en vzw. KIND, OUDERS, KANKER:

Een bloemetjes- en lieveheersbeestjesketting (43cm.) met bijpassende oorbellen uit Boheems glas.

Een setje uit houten kralen (ketting: 40cm., armband: 16,5cm.).

Een setje uit houten kralen (ketting: 40cm., armband: 18cm.).

Een setje uit houten kralen (ketting: 37,5cm., armband: 15,5cm.).

Een setje uit houten kralen (ketting: 41cm., armband: 20cm.).

Een setje uit houten kralen (ketting: 40cm., armband: 16,5cm.).

Kinderkettingen met glazen hartjes (41cm., 40cm., 40cm.).

 
Allerhande oorbelletjes (hout, agaat, plastic, parelmoer). 

Ik verwacht jullie!

Geen opmerkingen: