woensdag 8 april 2009

Op het menu bij Sarah en M.

Hoewel de zon intussen weer verdwenen is, blijven wij genieten van heerlijk zomereten:
-maandag op het menu:
voor M.: boterhammen met plattekaas, lenteui en radijsjes, en omdat ik zelf niet zo'n fan ben van plattekaas, voor mij: tomaat/mozzarella met lenteui, verse basilicum, aceto balsamico en toast bestreken met lookolie.


-dinsdag op het menu:
Asperges à la hollandaise (met zoals het dan weer bij Asperges à la flamande betaamt: een halfhard gekookt eitje). Mijn asperges waren uiteraard op voor ik begrepen had dat ik er nog een foto van wilde nemen, vandaar de asperges van M. op de foto. Die asperges had ik (omwille van transport naar het werk) al in een tupperware-doosje gestopt, want jawel, indien op het werk eten wij uit bakjes en niet uit borden!



En nu, heb ik honger! Smakelijk!

2 opmerkingen:

mama zei

wat eten we maandag ? ...

sarah zei

lasagna... mmm...