woensdag 22 april 2015

Lief lief.

als ik aan jou denk, dan denk ik ook aan ons Olijfje, aan de Moesjmoesj en Florrie McFlorFlor, aan Parijs, en -uiteraard- ook aan f*king Rouen, aan met twee series bingewatchen op de zetel (en hoe jij er elke keer de goeikes weet uit te kiezen), aan onze 4 bompa's die we samen, voor altijd, hebben uitgewuifd, aan dat schimmelappartement van ons, aan Japan, aan wraps, aan de uren gespendeerd in boekenwinkels, aan elke dag pakjes aan de deur en de postbode die na drie jaar uw volledige collectie onderbroeken kent, aan de Marmottentempel in Ueno park, aan uw flauwe woordmopjes waar ik elke keer hard om moet lachen. Aan vivid-settings op camera's. Aan het licht van de badkamer dat al.tijd. brandt en aan de koffie die elke morgen voor mij klaarstaat... 



10 jaar, ontelbare lachbuien, lieve woorden en zoenen later, ben je -echtig waar- nog steeds mijn beste vriend op de hele wereld!

X



Geen opmerkingen: