maandag 27 december 2010

project3 dagen nog en dan is het afgelopen

Het is hier maar stillekes geweest, in tegenstelling tot anderen kan ik met de hand op het hart zeggen dat dat niet is omdat er iets in me groeit, al zit ik momenteel wel aan de absolute witte productenpil, maar dat is een ander verhaal. 

't Is gewoon omdat ik een paar gekke wilde ideeën had, zoals daar zijn: een MusicforLife-troggel geld van je collega's af-actie en ook wel cadeautjes maken met de naaimachine. Nu moet u weten dat de mama, de zus, de bomma en ikzelf weer van zelfgemaakte cadeautjes doen dit jaar en dat ik helemaal niet zo'n krak ben in de naaimachine. 

Mijn idee ging als volgt, als ik verschillende cadeautjes maak met de naaimachine dan zal ik het daarna wel kunnen zekers. Resultaat was is een gigantisch geknoei! Maar ik kan intussen wel mijn naaimachine bedraden zonder dat ik naar de handleiding moet kijken en ook de onderdraad naar boven halen en spoeltjes opwinden vormt totaal geen probleem meer. Maar hoe het met die twijfelachtig genaaide cadeautjes zelf zit, dat is iets voor een volgende keer. 

Gelukkig heb ik dan maar een efforteke gedaan om op zijn minst de laatste 28 dagen project365 aan te vullen, er zijn verhaaltjes, nog meer verhaaltjes en een recept of 2. Bij deze...

Geen opmerkingen: