zondag 22 augustus 2010

De duiker, zijn hand en de kleine reuzin :: Royal de Luxe

Mijn ene scriptie is nog maar net afgegeven en ik droom al weg bij het denken aan de volgende. Het onderwerp stond al langer vast maar werd mij gisteren nog een keer bevestigd bij het zien van de verwondering op de gezichten van velen. In januari hoop ik dus een master in de Theater- en filmwetenschappen te behalen dankzij (minimum) 25000 woorden over openluchttheater.

Kijk en geniet:


Helaas was ik net te laat om de grote ontmoeting mee te maken en zijn het allemaal 'slaap-foto's'. Ik kon het echter niet aan mijn hart laten komen, na 2 dagen achter mijn bureau gekluisterd (stomme grammaticaexamens) terwijl ik liever indestad had vertoefd, was ik maar al te blij dat ik ze eindelijk zag... Ze waren wondermooi, zo dichtbij elkaar en snurkend in de avondzon!

♥ ♥ ♥ Royal de luxe ♥ ♥ ♥

Geen opmerkingen: