zondag 20 juni 2010

25@25


-klik op de foto voor de grotere versie-

Omdat er hier eigenlijk nooit veel knutsels zijn verschenen, meteen een overzicht van wat ik de laatste maanden zoal maakte. Al deze juweeltjes werden gemaakt van halfedelstenen
en/of Indisch glas.



Kleine Sarah kon haar ogen ook al niet van de Blokker 199BEF kralendozen houden, dus dat ik er sinds kort weer zo vreselijk geobsedeerd door ben is niet echt een verrassing.

Onmisbaar in deze hervonden verslaving vond ik
de workshop "maak je eigen oorhaakjes en slotjes". Zonder enige twijfel heb ik hem dus ook meteen op mijn 25@25 todo-lijstje gezet.
14 juli is het al zover en dat maakt me helemaal vrolijk. Wat me nog vrolijker zou maken is een waardige nummer 25.
Vertel, wat ontbreekt er op het 25@25 todo-lijstje?

Mogelijke inspiratie vind je onder andere bij
Sarah:
29 dingen die ik zeker gedaan moet hebben voor ik echt 30 word
of
Elise:
23things@23, 24@24, 25@25.


Geen opmerkingen: