woensdag 31 december 2008

Rijk en verwend

Beste allemaal,


Hier schrijft een zeer verwende jongedame. Afgelopen week had ik geen tijd om jullie te entertainen want ik en/of M. werden verwacht om dit alles uit te pakken:

Deze foto werd genomen na het kerstfeest in mijn ouderlijke thuis.

Deze cadeau's kregen we bij mijn bomma en bompa.

Bij de bomma's van M. scoorden we ook nog het volgende: centjes, overheerlijke opgelegde olijven (niet op de foto wegens al lang opgegeten), speciale confituur en straffe Marks & Spencer thee.

Maandag kreeg ik dan nog het langverwachte pakket aan dat ik had
besteld op Bake it pretty:

Verwennerij alom dus!

Toch heb ik niet enkel genoten van eten, uitpakken en gezellig samenzijn, ik heb ook vanalles gegeven. Ik ben vooral trots op mijn zelfgemaakte cadeautjes, na verschillende weken stilzwijgen mogen zij nu ook op dit blogje verschijnen:
Fruitella ketting en oorbellen voor E., mijn zusje.

Peekes en erwtjes ketting en oorbellen voor E.
Pleisterketting en pilletjesoorbellen voor E., mijn zusje én verpleegster in spé

En dan tot slot: een Levensboom-ketting voor Bomma, Mama, E. en mezelf:


Na een week feesten maak ik alvast een positieve balans op:
-Gezellige etentjes met allerhande familie: 4
-Vrolijk weerzien met kortstondig teruggekeerde Erasmussers: 2
-Met vrienden aan tafel: 1
-Blije gezichten bij uitgepakte cadeau's: veel
-Het besef dat je toch maar gelukkig bent zo 'rijk' te zijn dat je zonder zorgen goed eten en cadeautjes kan kopen: heel regelmatig!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ben ik rijk met zo'n gelukkige enthousiaste creatieve superschattige dochter!kusjes mama

Anoniem zei

Wauw, zo'n handige harry ben jij! Maak je die kettingen ook met schoolkrijt en schoolborden? hihihi

Greetz

Saar 1

Anoniem zei

met verjaar-, kerst- en nieuwjaarsdagen mag je nooit nieuwsgierig zijn !!! Maar tips tegen 26/1 mag je wel geven, maar gaat ze het verstaan????

sarah zei

aha... voor mij ne weet voor jullie een vraag!